فاراکست، انتشار ماهانه از وبسایت فارانیوم و پلتفرم های معتبر پادگیر
0

اینستاگرام زمین بازی ما نبود…

اینستاگرام زمین بازی ما نبود!

شاید از اول هم همین گونه بود و من صرفا به اصرار دوستان، سال گذشته به مدت چند ماهی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی خصوصا اینستاگرام را با جدیت پیگیری کردم اما همیشه به چند دلیل در گوشه ذهنم با این روش کاری مشکل داشتم.

۱. خودم شخصا آدمِ هر روز چک کردن و در اینستاگرام گشتن نبودم و نیستم و مثل خیلی از شما عزیزان تمام تلاشم را در جهت کم کردن لحظات حضورم در سوشال مدیا می‌کردم و می‌کنم.

۲. نمی‌شود همزمان به دانش آموز گفت که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت نکن و سمت گوشی نرو و از طرف دیگر هم بگویی هر روز فلان استوری و فلان لایو و بهمان پست من را چک و لایک و شِیر کن…

۳. در اینستاگرام یا باید همیشگی بود و روزی ده تا استوری گذاشت و به قول معروف با تولید انبوه کار کرد یا اینکه باید در انبوه تبلیغات و شومن بازی‌ها و اغراق‌ها و آرایش‌ها و آلایش‌های این فضا گم شد.

البته راه سوم هم ترک میدان و خروج از چرخه هست!

و خب تصمیم ما در گروه فارانیوم بعد از سه سال فعالیت مستمر مشاوره‌ای این هست که کلیه‌ی مطالب مشاوره‌ای و آموزشی گروه‌مان را صرفا از طریق وب‌سایت گروه به آدرس www.faranium.ir و یا کانال تلگرامی @faranium منتشر کنیم و از این به بعد در پیج اینستاگرامی گروه مشاوره ای فارانیوم صرفا اطلاع رسانی های مرتبط به گروه را منتشر خواهیم کرد.

با تشکر از همراهی شما عزیزان همیشگی. ♥️🌱

میزون باشین و موفق.
ارادتمند شما،
محمد حسام سوف باف سرجمعی.
مدیر محتوایی گروه مشاوره تحصیلی فارانیوم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *