فاراکست، انتشار ماهانه از وبسایت فارانیوم و پلتفرم های معتبر پادگیر
0

و اما فارانیوم…

خب و اما فارانیوم…

داستان یک رویا…

“کنکور چیه بابا حال ات خوب باشه!”🌱

سلام…

شاید این روزا اگه از یه دانشجو در مورد اینکه کنکور دارین و چیکار باید بکنین بپرسین و اگه اون شخص بخواد باهاتون صادق باشه مطمئنا همین جمله یا چیزی توی این مایه ها رو بهتون میگه…

همه مون می‌دونیم که توی این دوره زمونه دیگه رتبه کنکور و رشته دانشگاهی قرار نیست بتونه همه زندگی ما رو ساپورت کنه و یا حتی تاثیر عجیب غریبی توی حال خوب مون داشته باشه و در کنارش نسل من و تو به هزار و یک فاکتور و مهارت دیگه نیاز داره تا بتونه گلیم اش رو از آب بکشه، ^ مراجعه کنین به آمار افسردگی در بین دانشجویان پزشکی و آمار شغل های نامربوط به رشته تحصيلي ^🙂

خب راه چاره چیه؟🤔

هیچی، تلاش تون رو هدفمند و “با مخ” ببرین جلو و البته سعی کنین توی این راه بیشتر از هر چیزی مواظب سلامتی جسم و روان تون باشین.

و اما حکایت فارانیوم؟✨️

تقریبا دو سالی می شد که بعد از بعضی از جلسه های مشاوره میگفتم یه جای کار می لنگه، کم هم زور نزدم و دعوا مرافعه با این مدیر و اون مشاور نداشتم ولی خب آخرش دیدم باید “جدا” بود!

و جدا شدیم،

و ما شدیم…

کسایی که فکرمون توی هیچ قالبی جا نمی گرفت،

هیچ ساختاری ما رو نمی خواست و قطعا هنوزم نمیخواد. 😂🤝🏻

ولی خب ما خودمون رو می شناسیم و امیدواریم که بتونیم چیزهایی که توی ذهن مون هست رو با وجود همه سختی هایی که وجود داره پیاده کنیم و حال مون رو خوب کنیم و در کنار هم لذت ببریم و عشق کنیم از زیستن، کار کردن و درس خوندن، البته به درستی و از راه علمی اش.‌‌..

و اما کلام اخر،♥️

به وبسایت، پیج و کانال مون سر بزن، محتواها رو بخون و حتما مقاله های روزانه رو دنبال کن چون خیلی به دردت میخورن و عملا جوری روشون کار می‌کنیم که حتی اگه مشاور هم نداشتی، تراز آزمون و رتبه کنکورت آخ نگه!

ولی اگه بازم خواستی از دپارتمان مشاوره تحصیلی فارانیوم مشاوره خصوصی بگیری قبلش اینو بدون که دو تا موضوع برای ما خیلی مهمه،

اولا اینکه دقیقا ما پکیجی رو برات می بندیم که خودت میخوای و نه یه سری قالب قرن بوقی!

دوما اینکه اینجا قرار نیست مثل بچه های مهدکودکی باهات برخورد بشه و هر روز قربون صدقه ات بریم که درس بخونی😒😅.

تویی که داری این نامه رو میخونی خیلی بزرگتر از اینی که مشاورت به زور ازت گزارش کار بخواد یا پیش مامان بابات بگه درس نمیخونی، پس اینجا قراره کنار هم بزرگ شیم، قد بکشیم و بعد از یه مدت به همه بگیم که چقدر خفن و قوی شدیم!

بقیه شو تو بهم بگو!

من حسامم، نویسنده این نامه و کوچیکترین عضو گروه فارانیوم و در کنار رفقای جانم از همینجا بهترین ها رو برای تو و سرزمین عزیزمون آرزو می کنم.

فدای شما.

یا حق.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *