فاراکست، انتشار ماهانه از وبسایت فارانیوم و پلتفرم های معتبر پادگیر
0

مواظب آرزو‌های آموخته شده باشید:

مواظب باشید که بسیاری از آرزوهایی که این روزها در مورد آنها شوق و ذوق دارید و با حرارت بسیار از آنها صحبت می کنید، در واقع آرزوهای شما نیستند.

همه‌ی ما انسان‌ها در فاصله‌ی سنی 14 تا 23 سال، خیلی وقت‌ها به دلیل اینکه تصمیم‌گیری‌مان در این بازه زمانی آن‌چنان هم آگاهانه نیست، تصور می‌کنیم به موضوعاتی علاقه داریم که شاید چند سال بعد از آن هیچ‌ گونه علاقه یا کششی نسبت به آنها احساس نکنیم.

الزامی به تعهد به مسیر انتخابی تا پایان عمر نیست.

به تعبیری در دنیایی که هر روز در حال تغییر است و شخص شما با خودتان در یک سال گذشته تفاوت‌های بسیاری دارید، چرا باید پاسوز تصمیم‌گیری خودِ پیشین‌تان که احتمالا تجربیات و دانش و شناخت امروزتان را نداشته بشوید.

سعی کنید این نکته را هم به خاطر داشته باشید که سخت‌کوشی در مسیر اشتباه، نابودکننده خواهد بود و انتخاب زمین بازی مناسب خیلی مهم‌تر از خوب بازی کردن است.

به عبارتی اگر متوجه شدید که مسیری که در حال پیش رفتن در آن هستید مسیر شما نیست و به هر دلیلی به اشتباه وارد آن شده‌اید هرچه سریع‌تر و از اولین دوربرگردان تصمیم به بازگشت بگیرید و مسیر اشتباه را با این بهانه که مقداری انرژی در آن گذاشته‌اید و وقت‌تان را برای آن صرف کرده‌اید ادامه ندهید.

در کنار این، بحث دیگری که برایمان اهمیت دارد توجه به این مطلب است که چون همه یک مسیر را انتخاب می کنند، لزومی ندارد که شما هم همان مسیر را انتخاب کنید.

اتفاقا هنر شما در خلاقیت شما خواهد بود.

خلاق باشید و کار خودتان را بسازید و آن را به بهترین شکل ممکن ارائه بدهید!

به عبارتی نیاز نیست حتما یکی از شغل‌هایی که در اطراف‌تان می بینید را انتخاب کنید. در سطحی بالاتر شما قادر خواهید بود که با توجه به علاقه‌ی خودتان و توانمندی‌هایی که از خودتان سراغ دارید، برای خودتان شغلی را طراحی و پیاده سازی کنید که متناسب با ویژگی‌های مدنظرتان باشد.

 

میزون باشین و موفق 🌱

محمد حسام سوف باف سرجمعی
مدیر اجرایی گروه مشاوره تحصیلی فارانیوم❤️

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *